Godis.

Hejsan. Här sitter jag och äter godis. Fast nu tog jag den sista godisen, men ändå. Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra men det är ju fint väder så jag går väll ut. Ocksåmåste jag leta efter min laddare till min mobil idag, för den är borta!!! Imorgon är det skola igen, tråkigt.. Fast jag slutar ju tjugo i två då, så jag överlever nog.

 

Jag idag. Körde på mina blommiga kjolkortbyxer som jag köpte på h&m i skövde när vi var i skara på semester med majas familj och ett ginatricot linne till det. Jag körde även på lockar med hjälp av plattången idag.
Jag tror faktiskt att jag ska lägga upp lite bidler från Skara någon dag, jag tror inte vi har gjort det? Vi får se. :)

/Tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0