Yoga!

Hejhej. Jag har inte bloggat på ett tag. Har helt och hållet glömt bort, förlåt. Men jag var i lysvik förra veckan och sen i lördags var det kils marten och den här veckan är det ju sista sommarlovs veckan. Sorligt men kul. För Maja kommer ju upp till högstadiet. Så bra att ha någon att gå till om man inte orkar va med sånna från klassen. ;)

Idag iaf så var jag och Maja. Vi scrapbookade, bakade super stora chokladbollar, gjorde en cd, kollade på himym och var och testade på 2 pass yoga. Det var jätte kul och vi ska börja nästa torsdag. Dock är det samma tid som min fotbollsträning, men det gör inget. Så imorgon är det min sista torsdags träning. Annars ska jag nog inte göra något imorgon.





2 st bilder från lysvik :)

/ Tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0