Bofors Tävling!

Hej!
Idag så har jag spelat tennis i Bofors.
Första matchenbörjade kl halv 12 mot en som heter Elsa vann jag med 6-3, 6-2.
Sen efter den matchen så åkte vi och åt på Mc Donalds och sen så åkte vi til ett köpcenter i en halvtimme typ där köpte jag en tröja från JC.
Sen så åkte vill till tennisplanerna igen fast den tennisplanen sm jag skulle spela på var på ett annat ställe en där som jag spelade första matchen. Dom har tydligen två olika tennisställen i Karlskoga.
Då mötte jag en som heter Edith. Jag förlorade med 6-2, 6-2 men hon är väldigt bra och jag har förlorat mot henne en annan gång också:( och hennes lillasyster:(:D lite kul jag har förlorat mot alla i hennes familj;)
Men nu så är jag jätte hungrig. Vi ska äta grillat. Mums!!
Så jag ska lägga in några snabba bilder och sen så ska vi nog äta (Eller man kan iaf hoppas att det är klart!!)





Jag när jag spelade;)

/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0